Thursday, April 5, 2012

Tuff-N-Uff Amateur Fighting Championships

Tegnap reggel, ébredés után megosztottam a facebook-on az egyik kedvenc jelenetem a Jerry Maguire c. filmből. Gyakran van, hogy rögtön ébredés után, magamat szórakoztatva, így kezdem a napom én is és ez, tegnap is így történt. És milyen igazam lett! :-)



Mielőtt ide utaztam, otthon nézegettem azokat a rendezvényeket, amiken Wanderlei tanítványai is rendszeresen bunyóznak és az egyik ilyen a Tuff-N-Uff gála volt, amit Vegasban rendeznek és a legrangosabb amatőr MMA gálának számít Amerikában. A UFC tulajdonosa és a legjobb UFC fighterek is rendszeresen tiszteletüket teszik rajta, hiszen a jövő Bajnokait adja ez a sorozat is. „De jó lenne, ha kezdésnek ezen tudnék bunyózni én is”, - gondoltam, miközben otthon böngészkedtem róla a videókat és az infókat a neten.

Pár nappal ezelőtt kérdeztem itt a srácokat a Tuff-N-Uff-ról, hiszen a legtöbbjük bunyózott már rajta és azt mondták, hogy most szombaton lesz a következő rendezvény, amin szintén részt vesznek páran a Wand Fight Team-ből, utána pedig május 25-én. Nagyszerű – mondtam – ott a helyem 25-én! Előzetesen csak Mike-nak említettem, aki mosolyogva üdvözölte a tervem, majd tegnap, beszéltem róla Wanderlei-nek is a délelőtti edzés előtt.


Szintén szélesen mosolygott, felmutatta a jobb hüvelykujját és a jellegzetes hangsúllyával mondta, hogy: „Goooood!” :-) Azt mondta, a legjobbkor lesz, hiszen addig, még bőven van időm belelendülni az itteni munkába és a tanulásba - ezzel együtt nyolc hetem van. Beszéltünk mindenféléről ezzel kapcsolatosan és noha nagyon bizakodó velem minden edzőtársam - akiknek már említettem ezt azóta - szakmai oldalról a legfontosabbnak mindannyian azt tartják, hogy sulykolni kell a „takedown defense-t”.

Szóval, egyelőre még nincs konkrétum erről, de a lényeg, hogy Wanderlei is örömmel fogadta a szándékom és innentől kezdve minden nap úgy fogok ébredni és edzeni, hogy „összecsapom a tenyerem” mert ha Isten is úgy akarja, május 25-én debütálok MMA szabályrendszerben itt, Las Vegasban.

(Amint konkrétabb infóim lesznek, írok róla)

A Tuff-N-Uff egy 2009-es promója:




No comments:

Post a Comment