Friday, March 30, 2012

Könnyű sparring Wanderlei-el

Wanderlei még nem kezdte meg a kemény sparringokat. Délelőttönként gyakorol együtt a pro csapat, amit szerdán Michael Costa, tegnap pedig Marcelo Guimarães vezetett.

Marcelo is profi MMA fighter 8-0-ás rekorddal, közel a UFC felé. Birkózóként kezdte, és BJJ fekete öves. Kiskesztyűs, főként grappling edzés volt földrevitelekkel, brutál jó submission technikákkal, majd a végén laza, könnyű sparring állásból, csak ütésekkel és földharccal.

Mike-al voltam párban, nagyon sokat segített a földrevitelekben és grappling technikákban, aztán jött a sparring. Először Wanderlei jött hozzám, amíg Mike bekötözte a nemrég műtött kezét. Wanderlei Silva állt előttem! :-) Nagyrészt állásból sparringoltunk, majd megpróbáltam egy földrevitelt, de nem fejeztem be. Azt mondta csináljam végig, szóval lekerültünk és onnan, a folyamatos instrukciói közepette gyakoroltam. „Beat on the top! Beat on the top!” - mindig ezt mondta. Ha felül vagyok, verjem az ellenfelet és nem kevés infóval látott el a rövid idő alatt. Nagy élmény volt! Aztán Mike-al folytattam a következő menetet, hasonló érzésekkel. Pfff, imádok itt lenni!

Ma már nem egy pozitív visszajelzést kaptam Wanderlei-től is, aki edzés végén „hivatalosan’ is bemutatott a srácoknak, akik együtt üdvözöltek és megtapsoltak, nagyon jó fejek mindannyian. Aztán Mike-al és Jorge-val is külön-külön beszélgetve felajánlották, hogy jó lenne együtt edzeni, Ők segítenek nekem a grappling és Jitsu-s melóban én pedig Nekik az állóbunyóban. Természetesen ezért jöttem, szóval, kezd majd kialakulni a programom. 

Egyelőre még elég fáradt vagyok, délután már nem bírtam és fél 6 körül úgy ledőltem, hogy csak hajnal 2-kor tértem magamhoz és tulajdonképpen azóta csak forgolódok. Tegnap már égető meleg volt és ez, napról napra erősebb lesz, a levegő meg nagyon száraz itt a sivatagban, már a bemelegítő kocogásnál nehezen lélegzek, állandóan száraz a szám és nehéz minden porcikám. A többiek azt mondták, két hét után már jobb lesz. 

Szombaton amatőr gála lesz itt Vegasban, amin a csapatból hatan-nyolcan fognak bunyózni. Együtt megy mindenki szurkolni.

Mike-al és Marcelo-val

No comments:

Post a Comment