Wednesday, February 17, 2010

Interjú Stefanovics Józseffel a WPKC öv megszerzéséről

- Te hogyan láttad? A mérkőzés alatt mi volt az, ami valóban realizálódott abból, amit e felkészülés alatt sulykoltatok?

Fegyelmezettebb küzdelemről-küzdelemre az elmúlt 2 évben. Most volt a legjobb a figyelem, ami nagyon fontos. Javul az érzékelése ami jóval több mint az, hogy „látjuk mit csinál az ellenfél”. Már igen jól működtünk együtt, és nem csak én értem az Ő reakciót, hanem Ő is teljesen az enyémet, és azonnal reagál is. Végrehajtotta az utasításokat, betartotta a taktikát. A magasság széthúzások, test támadások is jól kijöttek. A visszatérő combok nem úgy jelentek meg, ahogy akartuk, de ez inkább az ellenfél mozgásából adódott, Tibi törekedett rá. Az izom ellazulási képessége is jobb volt. (...)

5 comments:

  1. OSU!

    most találtam rá a blogodra Sempai, nagyon király, hiányoltam a régi honlapot. GRATULÁLOK A GYŐZELMEDHEZ!!! :)
    Remélem a vb cím is összejön, kitartást a sok-sok munkához. Esetleg egy tipp, hogy a mérkőzést hol lehet megnézni? (youtube-on már kerestem, de nincs)

    OSU

    Ferencz Petkyó

    ReplyDelete
  2. "magasság széthúzás"... ezen törpölök órák óta,hogy mit jelenthet:)

    ReplyDelete
  3. Osu, Petykó! :-)
    Köszönöm szépen! A sport 1-2 még szokta adni, nézd meg a programot...
    Jó hallani felőled! :-) Valamikor látogass meg minket Te is edzésen!
    Osu!

    Évi!
    Minden edzésen, kiemelten beszélünk róla és gyakoroljuk párokban, bunyók közben pedig fokozottan kérem a "magasság széthúzásokat"! :-) Még ha csak 2-3 edzésen voltál is... Valaki biztos ott is "eltörpöl" valamin, amikor beszélek! :D:D:D
    De a következő edzés után, azt fogod mondani, hogy: oops! tényleg! :D:D:D
    Egyébként meg köszönöm! Ebből ismét tanultam! :-)

    ReplyDelete
  4. Ajajjj... tényleg szoktál mondani ilyet,hogy húzzuk szét a magasságot? És van,aki húzza?
    Pedig iszom szavaid edzés alatt, de ez nem rémlik. Na majd jobban hegyezem a füleim, jövő héten már megyek! :)
    (addig kezelgetem a lábam)

    ReplyDelete