Thursday, March 29, 2012

Első edzés Wanderlei-nél

Túl vagyok az első edzésemen a Wand Fight Team-ben. Nagyon jó állóharc gyakorlás volt Michael Costa irányításával.

Bemelegítés után intenzív páros- majd rúgópárnás gyakorlatok voltak. Még nem volt sparring. Szégyellem magam, de elfelejtettem a gyakorlópartnerem nevét, aki két hete nyert egy címet (a képen középen). Rég aludtam rendesen és az utazás is nagyon sok volt, meg időeltolódás, stb., szóval nagyon fáradt vagyok, de jól esett az edzés, ami fel is rázott és a nyomásból is levett rólam. Azt hiszem, nem lesz gond. :-)

Nem hoztam a gi-m, mert még otthon a reptéren, nagyon sok volt a cuccom, amiből ki kellett vennem és többek közt azt is kitettem. Azt gondoltam, hogy nagyrészt úgyis gi-nélküli edzéseken leszek és ha nagyon szükséges, akkor veszek egyet. Most Wanderlei azt mondta, hogy edzés után maradjak ott a Jitsu-edzésen is, csak a mozgás miatt. Jól esett az is és a végén gurultam pár menetet fehér övesekkel, amivel szintén nem volt gond. :-)


Nem tudom még az edzésmenetem az elkövetkezendőkben, amit persze Wanderlei-re bíztam, de az első hét úgyis azzal fog eltelni, hogy ismerkedek a körülményekkel (edzés, edzőtársak, Vegasi útvonalak, bevásárló helyek, kajálások, stb), amiben nagyon nagy segítségemre van Anikó, aki hoz-visz, informál, telefonál, intézkedik bármiben, amire szükségem van.

Nagyon tetszik Vegas is. Színes, tágas és nagyon jó idő van. Wanderlei-től kezdve mindenki nagyon barátságosan fogadott, nagyon jól érzem magam már most, a 2010-ben a világ legjobb MMA edzőterme díjjal kitüntetett Wand Fight Gym-ben.

Facebook fotóalbum:


No comments:

Post a Comment