Thursday, November 15, 2012

K-Active Tape és Magnevit készülék

Tegnap délután Lakatos Péter barátom ajánlására ellátogattam Csíky Ferenchez, aki az SMR System vezető oktatója Magyarországon, valamint a K-Active Tape instruktora. 

Miközben épp tanulgatni próbálom az anatómiát, most újabb élményekkel gazdagodtam a test működését illetően, mert Feri olyan dolgokat mondott és mutatott a gyakorlatban, amin csak ámultam. A térdemmel kapcsolatosan mentem el hozzá, hogy a szombati versenyem előtt hátha tud még Ő is segíteni azon kívül, hogy az egyik kedves ismerősöm szinte napi szinten kezeli Magnevit mágneses, akupunktúrás készülékkel igen eredményesen. Noha nem várok csodát, bízok benne, mert azt gondolom, hogy már egy több felé szakadt porcot egy operáción kívül, csak a csoda tud helyre tenni, ettől függetlenül minden lehetséges dolgot nyitottan fogadok, ami csak egy kicsit is pozitívan hathat. Így is lett Feri esetében is, hiszen ha a teljes fájdalmat nem is lehetett megszűntetni, de már rögtön a helyszínen kicsi érintések és mozgatások után megnőtt a fájdalommentes mozgásterjedelmem, ezáltal a fájdalom küszöb is eltolódott, illetve jóval nagyobb erőltetéskor jelentkezett, ami már feltétlenül pozitív. Miközben, végül felragasztott rám három tape-et és hallgattam Ferit ezekről beszélni, megint csak a test egészen precíz működése volt az, ami igazán nagy hatással volt rám, valamint, ami mindig is lenyűgözött, ha valaki nagyon érti azt, amivel foglalkozik, bármilyen terület is legyen az, pláne manapság, amikor már mindenki, minden szart elad saját magával együtt, így egyre ritkábban találni valódi, hiteles szakembereket.

Szóval, nagy szeretettel ajánlom mindenkinek Feri szakértelmét, nekem személy szerint egy beszélgetés Vele ezekről a dolgokról, már önmagában nagy élmény és tanulás, valamint a Magnevit készülék használatát is, amiről ezen a számon tudtok érdeklődni Szánti-Pintér Ivett-től: +36 30 731 8003.

Köszönöm szépen!
http://csikysystem.hu/

No comments:

Post a Comment