Monday, April 18, 2011

Földgömb

Elsőre mi esély van rá, hogy épp egy földgömböt rajzoljak a nyolc közül nem akármelyik négyzetbe, nem akármelyik sorrendben, hanem éppen oda, ahová az való (az én esetemben)?

Életemben nem rajzoltam még földgömböt, de a sportpszichológusnál a legelső alkalommal (pár héttel ezelőtt) azt rajzoltam. Legalábbis próbáltam, mert bár nehezen ment a földrészek megrajzolása, én mégis, határozottan azt akartam rajzolni egy bizonyos négyzetbe, amiről először fogalmam sem volt, hogy mit jelent. Nem szeretném részletezni a dolgaimat, csupán azt szeretném megosztani, hogy elképesztő, mik vannak egy emberben tudat alatt, akár pozitív, akár negatív dolgok! Eddig csak teszteket kellett csinálnom és már azok is megdöbbentettek. Az eredmények egyáltalán nem, csak az, ahogy előjön rólam minden, tudat alól, csak az által, hogy pl. önfeledten rajzolgatok pár "kriksz-krakszot".

Viszont, ma már elkezdődött a meló! Nagyon élvezem és rettenetesen kíváncsi vagyok, hogy a mai beszélgetés után mik kerülnek még felszínre, amik esetleg nem csak pozitívan befolyásolhatják, hanem gátat is okozhatnak a teljesítményben (is), valamint hogy merre és meddig lehet elmenni...

No comments:

Post a Comment