Wednesday, June 23, 2010

Az első közös munka

Kilenc héttel vagyunk az augusztusi meccsem előtt, de egyelőre nemhogy a címért, már az is kérdéses, hogy egyáltalán bunyózok-e. Persze, én még bizakodó vagyok és az újabb bizonytalanságtól függetlenül a héten már elkezdtem a szakmai melót is.

A
mostani felkészülésem alkalmával, tegnap délután volt az első közös edzésünk Stefi sensei-vel. Pontkesztyűre dolgoztam, kezdjük összetenni a mozgásom, ami még igen nehézkes. Eddig, sok erősítő, max. erős edzést végeztem és tegnap 18-as kesztyűben kezdtem az iskola munkát. Ennek megfelelően, ahogy Stefi is mondta, bár az ütéseim fókusza egész jó ("Csak kevéssel butább, mint amikor formában vagy..."), viszont, most még gyorsan lesavasodik a vállam. A rúgásaim pedig "meglepően lusták"… Szóval, dolgozunk…















1 comment:

  1. Hajrá!! Ott leszünk és szurkolunk, ahogy évek óta mindig :)

    ReplyDelete