Friday, November 8, 2013

"Meggyógyultam"!

Ma voltam gerinc kontrolon Erbszt doktornál és három hónap kényszerpihenő után, jövő héttől már kezdhetek gurulni is! Yeah!

Világ életemben körültekintően próbáltam bánni a testemmel és mindig tanulni, tájékozódni nem csak az újabb és újabb edzéselméletről és módszertanokról, hanem amelyekkel megelőzhetjük a sérülések kialakulását, vagy azok rehabilitációjáról. 

Persze, a már 27 éve tartó extrém terhelés mindenképp visszaköszön előbb-utóbb (és ahogy Dietz Guszti barátom mondta a térdműtétem után: "Tedd össze a két kezed testvérem, hogy azok után amiken keresztül mentél a sportpályafutásodban, még csak most került rá sor."), mégis azt gondolom, hogy a megfelelő szakmai munkával sokkal jobban elkerülhető a sérülések kialakulása, vagy a már meglévő sérülések kezelése, rehabilitációja eredményesebb. Ha egy sportoló teste "elfárad" és feladja a munkát, hiába a céljai, hiába erős és eltökélt fejben, nem tud küzdeni a sporttal kapcsolatos álmaiért.

A világ rohamosan változik, az életmódok degradálódnak, ugyanakkor a tudományok rohamosan fejlődnek, ezért állandóan tanulni kell, ha nem akarunk lemaradni. Mivel hiszek abban, hogy a rossz tapasztalatok is a javunkat szolgálják, így azt gondolom, hogy a sérüléseimből adódó feladatok is mind engem erősítenek és fejlesztenek, rengeteg dolgot tanultam az elmúlt időszakokban is.
Nagyon szépen köszönöm mindenki segítségét, akinek része volt a felépülésemben, ami nyilvánvalóan nem jelenti azt, hogy "meggyógyultam" és innentől minden rendben - a munka tovább folytatódik.

Köszönöm szépen a Doctorfit Gerincambulanciának - Dr. Erbszt Andrásnak, Takács Katának, Simó Magdolnának, köszönöm Vincze Anitának, Csíky Ferencnek, Petrovszki Istvánnak, Horváth Csabának, a Súlypont Ízületklinikának, a Kovalenko Klinikának - Dr. Kovalenko Marinának, köszönöm Körmendi Dezső és Szentes Jani edzőtársaimnak es minden további Barátomnak, edzőtársamnak, akik támogattak és biztattak, hogy rendbe jövök ebből is.

De a legfontosabb, ami nélkül semmi sem történik, Isten kegye! :-)

No comments:

Post a Comment