Sunday, December 4, 2011

Nagy Tibi nem védi világbajnoki címét

Épp, hogy elcsendesült Nagy Tibi világbajnoki győzelme, máris kihívója akadt, melyről nem teljesen egy hónappal a küzdelem után étesítették a WKF Szervezet vezetői, Fritz Exenberger és Rozman István. A Svájcban élő koszovói albán, Muharrem Hasani – aki egy másik Szervezetnél szintén profi világbajnok - akar revansot venni edzőpartnere, Tino Groth vereségén, amelyet Tibi ellen szenvedett el szeptember 24-én Bécsben, a WKF világbajnoki címéért vívott küzdelemben.


- Az elmúlt évek során állandó szervezkedésben kellett lennem, hogy folyamatosan legyen meccsem, melyekkel egyre közelebb kerülhetek a célomhoz, de most, hogy végre szusszannék egy kicsit és nagyobb szünetet szeretnék, azonnal ringbe hívnak – vázolta a helyzetet Tibi. - Eddig, egyáltalán nem tudtam biztosra a válaszom és még mostanra is csak annyit, hogy címvédés nálam semmiképp sem jöhet szóba április előtt. Azonban, a WKF már lefoglalta az időpontot februárra, Svájcban, a kihívó otthonában, az Ő szervezésükben. Ha vállalom a meccset, már most erős alapozásban kellene lennem és az újévtől szigorú hajtásban, ami már csak azért is elképzelhetetlen, mert jelenleg és ebben az időszakban végig, más dolgokon munkálkodok. Mindazonáltal, a WKF Szervezet szabályai szerint, ha van kihívó, akkor félévente meg kell védeni a címet, ami az én esetemben március végén jár le. Ha tehát Hasani nem csupán a Világbajnoki címről álmodozik, hanem az értesüléseink szerint kifejezetten engem akar, de az időpont nem tolódik el jóval március utánra, le kell mondanom, neki pedig be kell érnie a megüresedett címmel. 

Úgy tűnik, a „Harcos” valóban lezárt egy fejezetet a pályafutásában. Soha nem láttam még ilyen közömbösnek, ha egy bunyó lehetőségéről van szó (ráadásul, motiváló tétmeccsről), de Ő megcáfolt: 

- Egyáltalán nem vagyok közömbös a bunyóval kapcsolatosan, hiszen másom sincs, mint a küzdelem világa. Ez vagyok én, egy kihívó, aki állandóan küzdeni akar. Egyszerűen csak tudom, hogy mit akarok és merre tartok. Ha nem lenne semmi más, ami jelenleg motivál és foglalkoztat - úgy a bunyóban, mint a további életem alakulásában - akkor valószínűleg védeném a címet, bár akkor is megpróbálnék tárgyalni arról, hogy itt, Magyarországon legyen a küzdelem, amire persze, sajnos elég kevés lenne az esély ismerve a hazai szerencsétlen körülményeket és a szóba jöhető bennfentesek hozzáállását. 

- Semmit nem tudok még biztosra. Egyelőre, most is nagyokat álmodok és teszem a dolgom az álmaim felé, noha semmit nem adnak könnyen és hát, mint mindig: „Ember tervez, Isten végez.”


Linkek: (Nagy Tibi nem védi világbajnoki címét)
www.totaldamage.hu

1 comment:

  1. én örültem amikor a Karacs kiütött mert nagyképű és nem sportszerű vagy

    ReplyDelete