Wednesday, October 26, 2011

A nap hőse :-)

Tegnapig egyáltalán nem érdekelt a foci, főleg ami Magyarországon megy! De tegnap délután egy kedves ismerősöm, Blaschek Árpi bácsi - aki egykor a Vasas NB 1-es játékosa volt, ma pedig a REAC utánpótlás edzője - próbajátékra hívta fel a kisebbik öcsémet. 

Meséltem Neki Bencéről, hogy mint „minden” gyerek, Ő is focistának nevelődik, ahogy születésem után én is, hiszen az Apukánk igen jó futballista volt egykoron. Én aztán másfelé kanyarodtam, de talán Bence megmarad, főleg, ha lehetőséget kap és bebizonyosodik, hogy valóban van érzéke a focihoz. Egy Eger melletti faluban éldegél az Anyukájával és két másik bátyjával, de ott, nem igazán van lehetőség, így többnyire magukban, egymás között, a saját kedvükre fociznak a gyerekek. Mint anno nekem, Bencéhez is hozzánőtt a labda, egy lépést nem tesz nélküle és ha Egerben van Apával, ott is azonnal megy a pályára focizni a többiekkel. 

Tegnap délután, a Bozsik Program U13-as 3. Tornáján debütált az MLSZ melletti Sportmax pályán, Újbudán. Gyorsan feloldódott és miután már rögtön az első meccsén is rúgott egy gólt és adott több gól passzt, a már tapasztaltabb „igazi” focista gyerekek is befogadták. Egyikük gyorsan ki is jelentette Árpi bácsinak, hogy: „Bence nagyon jól lő! Leigazoljuk Árpi bá’?” :-)
(Egyébként összesen négy meccsből kettőt nyertek és két döntetlent játszottak)

Szóval, ha az Anyukája is az áldását adja, úgy tűnik, hogy kezdetben a REAC focistája lesz. Várhatóan, a téli szünetben már itt fog edzeni, Árpi bácsi intézi Neki a kollégiumot és a sulit is, amit az újévtől már itt folytatna. Nem lesz könnyű 12 évesen a kis faluból a nagyvárosba költözni egyedül, de semmi sem az, ami értékekhez vezet és ahogy beszélgettem Vele, eltökéltnek tűnik, mintha ez a legtermészetesebb lenne, hiszen Ő focizni akar, és mindig azt hajtogatja, hogy: „Én vagyok az új Ronaldo!” :-) 

Hiszek abban, hogy nagyot kell álmodni és hogy ez, az első nagy lépés, egy remélhetőleg szép pályafutás kezdete.

HAJRÁ BENCE! :-)

Picasa fotóalbum:
2011. Oct. - Bence's football debut

No comments:

Post a Comment