Tuesday, September 27, 2011

Jubileumi VB-győzelmet aratott Nagy Tibor

Pályafutásának 25. évfordulóján Nagy Tibor kick-boxoló látványos győzelmet aratott a német Tino Groth felett, ezzel pedig megszerezte a Világbajnoki övet. 

Az elmúlt hétvégén, szeptember 19-24-ig, Ausztriában, Bécsben rendezték a World Kickboxing Federation amatőr Európa-bajnokságot, melynek az utolsó napján, szombaton Nagy Tibor szállt ringbe Tino Groth német kick-boxolóval, hogy elhódítsa tőle a Világbajnoki övet. Terve annyira jól sült el, hogy egy menet alatt sikerült teljesen "leszedálnia" ellenfelét, aki a második menetre már nem állt ki, ezzel pedig eldőlt a meccs is. Nagy Tibor elmondása szerint győzelméhez sokban hozzájárult az, hogy előzetesen kielemezték ellenfele gyengeségeit, hiszen végig azokat támadta. "Sokáig tartott a felkészülés, hiszen nagyon szép eredményei vannak a német srácnak. Videón kielemeztük a gyenge pontjait, ezért combrúgásokkal támadtam, aminek meg is lett az eredménye." - mesélte a sportoló a NapiászOnline-nak, aki azt is elárulta, hogy nem is annyira az övnek, inkább az eredménynek örült nagyon.

"Jó érzés volt a kezemben tartani, de nem az öv számít, hanem az, hogy eredményesek voltunk. És ezt nem csak a legutolsó meccsemre értem, hanem arra a huszonöt évre, amióta ezen a pályán vagyok." Nagy Tibor jubileumi győzelme után sem határolódik el a sporttól, de mint mondta, már nem szeretne tovább erőlködni. Az ugyanis köztudott, hogy ma Magyarországon a sportolók helyzete is különleges, hiszen hiába a tehetség és a kitartás, támogatókra is nagy szükség lenne. "Nem vagyok már én sem fiatal gyerek, itthon pedig elég nehézkesen mennek a dolgok. Úgy voltam vele, hogy ha megnyerem ezt a meccset, akkor már nem fogok erőlködni. Ha jönnek jó lehetőségek, ajánlatok, amelyek motiválhatnak, akkor élni fogok velük, de ha nem, akkor már nem lesz hiányérzetem."

A jelenleg 37 éves sikeres sportoló mögött - ahogy az lenni szokott - természetesen most is áll egy erőskezű nő, aki szerelme meccseit ugyan végig izgulja, ennek ellenére elfogadta és vállalta az ezzel járó nehézségeket is. Annál is inkább, hiszen Tibi arról is beszámolt portálunknak, hogy barátnője nem csak szenvedélyesen szereti a küzdősportokat, de űzi is azokat. Közös téma tehát mindig akad, így nem csoda, hogy Nagy Tibor úgy vélekedik: "Megtaláltam a NŐT."

2011.Sept. 24. - WKF World Title fight

No comments:

Post a Comment