Saturday, November 27, 2010

Egy új harcos feljövőben

A Team Warrior fightere, Tavaszi Péter nyerte meg a november 20-i „Elit Alakulat” elnevezésű küzdősport gála négyfős, K-1 szabályrendszerű tornáját 71 kilóban.

Az elődöntőben a fiatal, feltörekvő békési versenyzőt, a WAKO Szervezet junior- és felnőtt Magyar Bajnokát, a szeptemberi junior Világbajnokságot is megjárt Nagy Dánielt győzte le pontozással.

A másik ágon, a Twins Gym egyik kiválósága, Vásony Márton és a szegedi Full Contact SE. versenyzője, Siklódi József csaptak össze, melyben az utóbbi jutott tovább.

A tapasztalt, nagy ütőerejéről híres Siklódi, az elmúlt években rendre tarolta le ellenfeleit nemzetközi gálákon, de most a döntőben Nagy Tibor tanítványa, szisztematikusan bevitt combrúgásaival, kétséget nem hagyva diadalmaskodott felette. Hármoszor is számoltak a szegedi bunyósra, akit végül a gong mentett meg, így elmaradt a K.O. győzelem. Hozzá kell tenni, hogy senki nem gondolta volna a csarnokban, hogy Siklódi akár már az első számolás után is feláll, de Ő rendkívüli harci szellemet tanúsítva, végül eljutott a küzdelem végét jelző utolsó gongszóig.

- Az első küzdelmében Peti feszült volt, nem tudott elég felszabadultan bunyózni - ami érthető, hiszen nagyon akarta ezt a győzelmet - de így is egyértelműen nyert –
értékelte tanítványa munkáját Nagy Tibor.
- Úgy gondolom, hogy ez a torna egy mérföldkő lehet a további pályafutásában és az eddigi munkájához méltó győzelemmel akartuk zárni az évet, ámbár nem a legjobb teljesítményét produkálta most! „Pufók” srácként költözött fel pestre és tavaly februárban katasztrófális mozgással kezdte nálam a melót. Bár pozitív ember vagyok, mégsem gondoltam volna akkor, hogy ilyen rövid időn belül ennyit fog fejlődni, ami annak köszönhető, hogy rendkívüli szorgalma és nagy szíve van. Ahogy szoktam mondani, Ő még mindig tanuló módban van sok tapasztalni valóval, de örülök ennek a győzelmének (is) és büszke vagyok rá, mert úgy gondolom, jó irányba halad. Meccsről-meccsre hozzá tudunk tenni valamit a bunyójához és bár természetesen voltak és biztosan lesznek is még rosszabb teljesítményei, alapvetően egyre jobban, érettebben bunyózik és hosszútávon ez számít.

Amikor felköltöztem Budapestre, terveztem, hogy edzek majd és talán fogok is egy-két meccset vállalni, de nem gondoltam volna, hogy ennyire ez fogja kitölteni az életem – emlékszik vissza Tavaszi Péter. Ma már teljesen e körül forog minden, ez tölti ki a napjaim, úgy élek, mint egy edzőtáborban. Dolgozok, edzek és pihenek. Ebben Tibinek van nagyrészt szerepe, mert azt mondta, van bennem potenciál, Ő motivált a további munkára. Személyes példájával meggyőzött arról, hogy ha hiszek és teszek a céljaimért, akkor azok elérhetők, bármilyen nehezek is a körülmények, de a lényeg nem is maga az eredményesség, hanem az odaadás és az út, amit járunk. A bunyó tartalmasabbá teszi az életem az által, hogy célokat látok magam előtt azon a területen, amit szeretek, ezért tudom, merre menjek és úgy teszek mindent, hogy elérjem ezeket.

Korábban is edzettem már és volt is két edzőmeccsem, de azt a munkát egy lapon nem lehet említeni azzal, amit Tibitől tanulok, nem csak technikailag. Megtapasztalhattam, hogy mennyire összetett dolog ez a versenyzés, a versenyre való felkészülés, mennyire teljes embert kíván, ha napról napra ki akarom tágítani a saját határaimat. Ezenkívül, nagyon sokat beszél nekem, egy harcos hozzáállásáról, mentalitásáról, ami engem mindig megérintett és motivált. Hittem Neki, hogy jobb lehetek, nem csak, mint versenyző, hanem a hétköznapjaim is értékesebbek, tartalmasabbak lehetnek és így jobban becsülhetem magam.
Természetesen, még sok tanulni valóm van, de mára már az a célom, hogy egyre jobb teljesítménnyel, apránként előrébb lépjek és idővel, az ország egyik legjobb 70 kilós bunyósa legyek ebben a szabályrendszerben. Nem sietek… - zárta gondolatait a K-1 tornagyőztes fighter.

A döntő mérkőzést a teltházas közönség szűnni nem akaró tapssal jutalmazta, majd Dr. Csábi Bettinától vehették át a versenyzők a díjakat!

A gála majd’ két órás összefoglalóját november 27-én, szombaton, 17:30-kor sugározza a Sport2 televízió!

Linkek: "Egy új harcos feljövőben"
www.monokli.com
www.xlfight.hu 
www.xlsport.hu 
www.filafitness.hu 

No comments:

Post a Comment