Wednesday, February 3, 2010

"Hirtelen támadás"

Tegnap este, edzés előtt megharapott egy palota pincsi az utcánkban. A tökkelütött gazdájával állt az utca közepén a kisbolt előtt és amikor elhaladtam mellettük, a „kutya” hirtelen nekem ugrott és beleharapott a bal vádlimba oldalt, átlukasztva a nadrágom! Ömlött a vér… na jó, ez túlzás, de folyt a vér a fognyomaiból :D Még csak bele sem tudtam volna rúgni egyet, mert a gazdi azonnal odarántotta a lábához. Mikor elmeséltem a történetet a teremben, Ottó azonnal megkritizált, hogy nem voltam elég gyors, pedig meccs előtt vagyok és miután ezt próbáltam megcáfolni azzal, hogy nem is nagyon akartam belerúgni, kissé izgatottan rávágta: „Én biztos kitapostam volna a beleit a kis rohadéknak!” :D
A csajok azonnal rám parancsoltak, hogy be kell szúratnom egy tetanuszt, amit igazából nem tettem volna, de csak mert „nehogy a bunyómig kapjak valamit” attól a nyavalyástól, engedtem magam bevinni az ügyeletre edzés után. A seb fertőtlenítése, és az injekció után, válaszolni próbáltam egy A4-es oldalnyi olyan kérdésre, mint például: a kutya neve (de tényleg), majd elmondták, hogy még el kell mennem a körzeti orvoshoz és az ÁNTSZ-hez is. Ugyanis attól, hogy kaptam tetanuszt, még megveszhetek, tehát meg kell vizsgálni, vagy mi… fogalmam sincs, de ez a rész már nem is érdekel.
Miután kijöttem az ügyeletről, beleolvastam a papíromba, amin a baleset meghatározása rublikában ez állt: „hirtelen támadás”. :D

Sudden attack
Yesterday a bastard "dog" like this bit my left leg in our street. It was so deep that the blood flowed from my leg. I was told that have to go to the doctor to get an injection against infection, because I have to be careful before my fight...
Ottó criticized me that I am in shape because I will fight in saturday, but I was not quick enough to beat the shit out of that "dog"! :D

No comments:

Post a Comment