Monday, July 11, 2011

Peti a Főnixben

Peti 2009 tavaszán kezdte el a tanulást a Team WARRIOR-ban. Szakmailag nem volt bíztató, amikor először láttam Őt zsákolni, de a szíve és a lelkesedése annál nagyobb volt. Jóllehet, ez akkor még nagyon távolinak tűnt, az volt a vágya, hogy idővel, bekerüljön a hazai, nagy K-1 gálákra és az ország egyik legjobb 70 kilós álló harcosa legyen.

Azóta, szorgalmának köszönhetően meccsről-meccsre fejlődik és egyre jobb teljesítményt nyújt, de én úgy gondolom, mindössze két év után, még mindig kezdőnek számít a szakmában, jócskán van tanulni és tapasztalni valója. Ettől függetlenül, az utolsó, májusi meccse után elgondolkoztam az augusztusi, debreceni „K-1 rules” gálán való szereplésén, de végül abban maradtunk, hogy idén még nem, viszont jövőre mindenképp beprotezsálom a budapesti, vagy a debreceni rendezvényre. A napokban azonban felhívott Katona Attila, hogy mit szólok hozzá, hogy Peti bunyózzon augusztusban, Tóth Gabesz ellen? Úgy látszik, a sors akarata ez, így hát elfogadtuk a lehetőséget.

Gabeszkát az egyik legtehetségesebb 70 kilós bunyósnak tartottam mindig is, aki többször, hónapokat edzett kint Thaiföldön (amikor én ott voltam, akkor is együtt edzettünk a Sityodtongban). Szóval, igen jó kis bunyónak nézünk elébe és én hiszek Petiben, a szorgalmában az elvégzett munkájában. Mondanom sem kell, hogy be van zsongva és még az eddiginél is nagyobb elánnal vetette bele magát a munkába, amit persze eddig is folyamatosan végzett.

Noha az, hogy én bunyózok-e, igen csak kérdéses, Peti már biztosan ringbe lép augusztus 13-án - több ezer ember előtt fog bunyózni a debreceni Főnix Csarnokban, elérve nagy céljai egyik nagy állomását!

HAJRÁ PETI! :-)


Tóth Gabesz bemutatkozó videója:

1 comment:

  1. szuper a kreatív...(:

    ...és hajrá Peti!

    ReplyDelete