Tuesday, May 17, 2011

Születésnapom volt …

… ezért, ennek tükrében nagyon szépen telt a múlt hetem. Nem vagyok egy ünneplős koma, de a Barátnőm lelkesedése és hetek óta tartó titkos szervezkedése nem tűrt ellentmondást. :-D 

Szombatra hívta össze a közvetlen Barátaimat a Kisitália étterembe, ahol ettünk-ittunk, beszélgettünk és röhögtünk késő estig. Nagyon köszönöm Nekik ezt a felejthetetlen estét és persze az ajándékom is, egy új laptopot, amit másnap hajnal 4-ig nyomkodtam, meg beállítgattam, meg bunyókat néztem rajta! :-) Köszönöm szépen Szilveszternek az eredeti Windows-t és a programok telepítését. Köszönöm Ági néninek is a szerdai sütést-főzést, a spenótos lasagne-t (az egyik kedvencem), a csokitortát a világbajnoki öv cukormázba formálásával. A Govinda étteremnek, hogy vendégül láttak csütörtökön. Csillának és Attinak a yoghurtos erdei gyümölcstortát pénteken, a Kisitália szakácsainak a csokis almatortát szombaton, meg az állandó finomságokat a hétköznapokban is és persze az ajándékot az Anyukámnak is, aki végül most nem volt velünk, de nemsokára megyek haza Egerbe és megölelem Őt is. Nem utolsó sorban köszönöm szépen mindenkinek a rengeteg jókívánságot amiket személyesen, telefonban, sms-ben, mail-ben, facebook üzenetben, meg mindenhol kaptam! :-)

Kisitália étterem:

No comments:

Post a Comment