Thursday, January 27, 2011

Megérkezett a Tozo Nutrition termékcsalád!

Januártól már kaphatók Tóth Zoltán (Mr. Universe, testépítő Világbajnok) saját táplálék-kiegészítői, a Tozo Nutrition termékcsalád első 3 terméke, melyekből az „Intensify” nevű készítmény az én ajánlásommal került a piacra. 
Az amerikai gyárban kifejlesztett, garantált minőségű és hatékonyságú Kre-Alkalyn, egy rendkívüli izom- és erőnövelő készítmény, amit én a max. erős, valamint az erőállóképességi edzéseim fokozására fogyasztok igen nagy előszeretettel.

Az Intensify kapszulás-, valamint a másik két termék  részletes ismertetőjéhez, kattints az alábbi linkre, melyen meg is rendelheted:


„A táplálékkiegészítők egyre fontosabb szerepet játszanak a modern sportban. Profi sportolóként én is használtam őket, és nekem is sokat segítettek sikereim elérésében. Szeretném ezt a lehetőséget most minden olyan érdeklődő számára elérhetővé tenni, aki hozzám hasonlóan elkötelezettséget érez a sport iránt. Pályafutásom során mindig ragaszkodtam a megfelelő minőséghez, és most saját termékeinkkel kapcsolatban sem teszek másként. Mindig a legmodernebb technológiákat és trendeket követjük, hogy a leghatékonyabb segítséget nyújthassuk Önnek céljai eléréséhez. Sikeres, látványos fejlődést és legfőbbképpen jó egészséget kívánok mindenkinek!” (Tóth Zoltán – ToZo)


No comments:

Post a Comment